چراغ محوطه

چراغ پارکی شعاع مدل کلاسیک دوشاخه

از {{model.count}}

SHOA Classic Light

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
4,345,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چراغ حیاطی و پارکی مدل کلاسیک با کد SH-4522 بدنه این چراغ از نوع آلومینیوم می باشد و درجه حفاظتی این چراغ IPx3 و جنس دیفیوزر آن از پلی کربنات آنتی uv  و نوع سرپیچی که در این چراغ مورد استفاده قرار گرفته است از نوع E27می باشد با توجه به نیاز مشتری و میزان روشنایی مورد نیاز میتوان لامپ مناسب رو در داخل این چراغ نصب کرد این چراغ بیشتر برای تامین روشنایی فضاهای لنداسکیپ و فضاهای سبز و محوطه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

پست، تیپاکس، باربری به تمام کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
تضمین قیمت

تضمین قیمت

تضمین بهترین قیمت

همیشه معماری های ایرانی به باغ و خانه هایی با حیاط های سر سبز معروف بوده است. یکی از المان هایی که به زیبایی این مکان ها کمک می کند، نورپردازی مناسب آن است. همچنین با نورپردازی مناسب می توان مسیر را در شب نمایان ساخت و در روز هم می تواند خود به زیبایی محیط کمک کند. چراغ های حیاطی به خاطر شرایط محیطی خاصی که دارند نیازمند این هستند که از درچه حفاظت (IP) نسبتا بالایی برخوردار باشند تا در برابر باد و باران آسیب نبینند. همچنین کیفیت متریال و رنگ استفاده شده بسیار مهم است. که بعد از گذر زمان رنگ آن پوسته نزند و دچار زنگ زدگی نشود. گروه صنعتی شعاع با طراحی زیبا و کیفیت تولید بالا توانسته است محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند که مصرف کنندگان بر اساس نوع معماری فضایشان، چراغ متناسب را پیدا کنند.

چراغ حیاطی و پارکی مدل کلاسیک با کد SH-4522 با استفاده از بهترین متریالهای رنگ تولید شده است تا بتواند در برابر نورخورشید و تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد مشخصه اصلی چراغ حیاطی و پارکی مقاوم بودن در این شرایط است،یعنی شما می توانید این محصول را در معرض بارش برف و باران و تابش شدید نور آفتاب مورد استفاده قرار دهید. این مدل محصول که جنس دیفیوزر آن از پلی کربنات آنتی uv می باشد باعث عدم خیرگی در فضاهای باز میشود و همچنین آرامش بصری در فضا را بیشتر میکند. و از طرفی نورپردازی محوطه باعث زیبایی گیاهان و درختان اطراف منزل یا ویلای شما میشود.چراغ حیاطی و پارکی مدل کلاسیک با کد SH-4522 بدنه این چراغ از نوع آلومینیوم می باشد و درجه حفاظتی این چراغ IPx3 و نوع سرپیچی که در این چراغ مورد استفاده قرار گرفته است از نوع E27می باشد با توجه به نیاز مشتری و میزان روشنایی مورد نیاز میتوان لامپ مناسب رو در داخل این چراغ نصب کرد این چراغ بیشتر برای فضاهای لنداسکیپ و فضاهای سبز و محوطه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده
گروه روشنایی شعاع
جنس
آلومینیوم - پلی کربنات
نوع رنگ
پودری الكترواستاتیک
رنگ بدنه
سفید ، مشکی
حباب
پلی کربنات
رنگ حباب
مات
منبع لامپ
LED
توان
9 وات
ولتاژ ورودی
230 ولت / 60 هرتز
درجه حفاظت
X3-44
دمای رنگ نور LED
آفتابی
بازدهی نوری
LED Lm/w 90
وزن
5100 گرم
شارنوری
Lm 354
ارتفاع
245 - 260 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...