چراغ محوطه

چراغ حیاطی شعاع مدل اونیکس در سه سایز

از {{model.count}}

SHOA Onyx Light

ارتفاع
ارتفاع را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
1,870,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چراغ حیاطی شعاع مدل onyx، بدنه این چراغ از نوع آلومینیوم و نوع لامپ آن ال ای دی می باشد و با توجه به درجه حفاظتی IP65 این چراغ میتوان از آن در محیط های بیرونی استفاده کرد .این چراغ مناسب برای روشن کردن مسیرهای رفت و آمد و همچنین برای نورپردازی لنداسکیپ ویلاهای مدرن مورد استفاده قرار بگیرد.و یکی از مزایای مهم این چراغ این است که خیرگی ایجاد نمی کند این محصول شرکت شعاع بیشتر برای فضاهای مدرن و لنداسکیپ هایی که زیبایی بصری مهم است مورد استفاده قرار میگیرد.

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

پست، تیپاکس، باربری به تمام کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
تضمین قیمت

تضمین قیمت

تضمین بهترین قیمت

همیشه معماری های ایرانی به باغ و خانه هایی با حیاط های سر سبز معروف بوده است. یکی از المان هایی که به زیبایی این مکان ها کمک می کند، نورپردازی مناسب آن است. همچنین با نورپردازی مناسب می توان مسیر را در شب نمایان ساخت و در روز هم می تواند خود به زیبایی محیط کمک کند. چراغ های حیاطی به خاطر شرایط محیطی خاصی که دارند نیازمند این هستند که از درجه حفاظت (IP) نسبتا بالایی برخوردار باشند تا در برابر باد و باران آسیب نبینند. همچنین کیفیت متریال و رنگ استفاده شده بسیار مهم است. که بعد از گذر زمان رنگ آن پوسته نزند و دچار زنگ زدگی نشود. گروه صنعتی شعاع با طراحی زیبا و کیفیت تولید بالا توانسته است محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند که مصرف کنندگان بر اساس نوع معماری فضایشان، چراغ متناسب را پیدا کنند.

چراغ حیاطی شعاع مدل onyx با بدنه ای از جنس آلومینیوم و نوع لامپ آن ال ای دی می باشد و با توجه به درجه حفاظتی IP65 این چراغ می توان از آن در محیط های بیرونی استفاده کرد .این چراغ مناسب برای روشن کردن مسیرهای رفت و آمد و همچنین برای نورپردازی لنداسکیپ ویلاهای مدرن مورد استفاده قرار بگیرد.و یکی از مزایای مهم این چراغ این است که خیرگی ایجاد نمیکند این محصول شرکت شعاع بیشتر برای فضاهای مدرن و لنداسکیپ هایی که زیبایی بصری مهم است مورد استفاده قرار میگیرد.

تولید کننده
گروه روشنایی شعاع
جنس
آلومینیوم
نوع رنگ
پودری الكترواستاتیک
رنگ بدنه
خاکستری تیره
حباب
پلی کربنات
رنگ حباب
مات
منبع لامپ
LED - E27
توان
12 وات
ولتاژ ورودی
230 ولت / 50 هرتز
درجه حفاظت
65
دمای رنگ نور LED
آفتابی
بازدهی نوری
LED Lm/w 90
شارنوری
Lm 560
ارتفاع
30 - 50 - 80 سانتی متر
وزن
1100 - 1470 - 1900 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...