چراغ محوطه

چراغ چمنی شب تاب مدل کیان در سه سایز

از {{model.count}}

Shabtab Kian Light

ارتفاع
ارتفاع را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
918,000
827,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چراغ چمنی کیان با طراحی مینیمال یکی از پرفروش ترین چراغ های چمنی صنایع روشنایی شب تاب به شمار می رود این محصول در سه سایز برایحالت چمنی و یک مدل دیواری عرضه شده است

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

پست، تیپاکس، باربری به تمام کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
تضمین قیمت

تضمین قیمت

تضمین بهترین قیمت

چراغ چمنی یکی از انواع چراغ های محوطه می باشد که برای نورپردازی و زیباسازی محیط ویلا، حیاط و فضای محوطه مجتمع های مسکونی و تجاری کاربرد دارد. چراغ چمنی کیان یکی از مدل های پرطرفدار چراغ های محوطه به شمار می رود که توسط صنایع روشنایی شب تاب ساخته و به بازار عرضه شده است.

چراغ کیان که علاوه بر مدل چمنی در نوع دیواری نیز عرضه می شود، این چراغ با بهره مندی از یک طراحی ساده و جذاب با اکثر محیط ها و فضاها از نظر طراحی سازگار بوده و می تواند علاوه بر نورپردازی مناسب زیبایی دوچندانی به محیط حیاط و یا ویلای شما بدهد.

چراغ چمنی کیان مانند سایر محصولات صنایع روشنایی شب تاب از آلومینیوم به روش دایکاست ساخته شده و با رنگ آمیزی الکترواستاتیک فوق العاده در برابر خط و خش و زنگ زدگی مقاوم است، همچنین این محصول با بهره مندی از حباب پلی کربنات در برابر اشعه خورشید مقاوم بوده و زرد نمی شود، چراغ کیان مانند اکثر محصولات شب تاب دارای استاندارد IP65 بوده که موضوع نشان می دهد چراغ تا حدود زیادی ضد آب بوده و در برابر عوامل محیطی آسیب نمی پذیرد.

منبع نوری استفاده شده در چراغ چمنی کیان از نوع LED با توان 10 وات است که بسیار کم مصرف بوده و با بازدهی 800 لومن نوردهی مناسبی دارد. رنگ نور این چراغ سفید خنثی بوده که شبیه ترین رنگ به نور ماه می باشد و همین موضوع جذابیت زیادی به محیط اطراف این چراغ ها می دهد. شما می توانید چراغ چمنی کیان را در سه سایز مختلف و یک نوع دیواری با گارانتی و بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی یاسام الکتریک خریداری کنید.


تولید کننده
صنایع روشنایی شب تاب
جنس
آلومینیوم دایکست
نوع رنگ
پودری الكترواستاتیک
رنگ بدنه
مشکی، طوسی
حباب
پلی کربنات
رنگ حباب
مات
منبع لامپ
ماژول LED
توان
10 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت / 50 هرتز
درجه حفاظت
65
دمای رنگ نور LED
4000 کلوین
بازدهی نوری
LED Lm/w 90
شارنوری
Lm 800

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...