چراغ محوطه

چراغ چمنی شب تاب مدل تندیس در سه سایز مختلف

از {{model.count}}

Shabtab Tandis Light

ارتفاع
ارتفاع را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
1,202,000
1,082,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چراغ چمنی تندیس محصول صنایع روشنایی شب تاب، با طراحی مدرن و در سه ارتفاع عرضه شده است، این محصول یکی از زیباترین چراغ های محوطه به شمار می رود که می توان برای طراحی و نورپردازی محیط بیرون حیاط و ویلا از آن استفاده کرد. این محصول علاوه بر طراحی جذاب از مشخصات بسیار خوبی نیز برخوردار است که آن را به گزینه محبوبی برای مصرف کنندگان تبدیل خواهد کرد.

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

پست، تیپاکس، باربری به تمام کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
تضمین قیمت

تضمین قیمت

تضمین بهترین قیمت

چراغ چمنی تندیس مانند ‏سایر محصولات شب تاب از آلومینیوم به روش دایکست با رنگ پودری الکترواستاتیک تولید و روانه بازار شده، این ویژگی ها باعث می شود این چراغ چمنی در برابر عوامل محیطی مانند باران، رطوبت و خراشیدگی مقاوم باشد، منبع نوری چراغ چمنی تندیس از یک ماژول ال ای دی 9 وات تأمین می شود. دمای رنگ نور آن‏ 4000 کلوین ‏است که در دسته نورهای سفید خنثی قرار می گیرد. و باعث آزار چشم در صورت مشاهده مستقیم نمی گردد.

چراغ چمنی تندیس مصرف برق بسیار پایینی دارد و این موضوع در کنار نصب آسان آن موجب کاهش هزینه های اجرایی توسط نیروی متخصص می گردد که این محصول شب تاب را به خریدی باصرفه بدل می کند. مخصوصا که چراغ های محوطه باید مدت زمان طولانی روشن باقی بمانند.‏

چراغ چمنی تندیس با بهره مندی از درجه حفاظت 65 در برابر شرایط محیطی بسیار مقاوم بوده، محصول جدید صنایع روشنایی شب تاب در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت بسیار بالایی دارد. همانگونه که قبل تر نیز گفته شد با توجه به طراحی مدرن و مینیمال چراغ چمنی تندیس و همچنین بهره مندی از رنگ های خنثی سفید، مشکی و نوک مدادی این محصول گزینه مناسبی برای فضاهایی با چنین طراحی به شمار می رود. شما می توانید چراغ چمنی تندیس را بهترین قیمت و گارانتی از یاسام الکتریک خریداری کنید

تولید کننده
صنایع روشنایی شب تاب
جنس
آلومینیوم دایکست
نوع رنگ
پودری الكترواستاتیک
رنگ بدنه
مشکی، سفید، طوسی
حباب
PPMA
رنگ حباب
مات
منبع لامپ
ماژول ال ای دی
توان
9 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت / 50 هرتز
درجه حفاظت
65
دمای رنگ نور LED
4000 کلوین
بازدهی نوری
LED Lm/w 90
شارنوری
Lm 800

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...