چراغ چمنی گزینه های مناسبی برای روشنایی باغچه و حیاط، مسیر تردد  و یا حتی روشنایی راه پله های بیرونی به شمار می رود، این چراغ در ابعاد و طراحی های مختلف تولید می شوند که به علت قیمت مناسب در میان چراغ های محوطه و پارکی گزینه محبوبی به شمار می روند.در ادامه با تعدادی از انواع چراغ چمنی که می توانید از یاسام به بهترین قیمت و گارانتی خریداری نمایید آشنا شوید.

چراغ چمنی تندیس

چراغ چمنی تندیس جدیدترین محصول شب تاب، با طراحی مینیمال در سه ارتفاع 35، 60 و 80 سانتی متر با بدنه ای از جنس آلومینیوم دایکاست و رنگ پودری الکترواستاتیک ساخته شده است، جنس حباب این چراغ PPMA و مات می باشد، توان مصرفی این چراغ 9 وات و منبع لامپ ماژول LED است، چراغ چمنی تندیس را می توانید در سه رنگ بدنه سفید، طوسی و مشکی خریداری کنید.

چراغ چمنی اونیکس

گزینه دیگری که می توانیم به شما معرفی کنیم، چراغ چمنی اونیکس از برند شعاع می باشد که هم اکنون در فروشگاه یاسام الکتریک موجود است، این چراغ نیز مثل مدل تندیس از طراحی مدرن و مینیمالی برخوردار است، بدنه چراغ اونیکس از آلومینیوم ساخته شده و با رنگ خاکستری تیره عرضه می شود، منبع نوری چراغ اونیکس از نوع LED با توان 12 وات است که با یک حباب پلی کربنات با درجه مقاومت 65 در برابر آب و گردوغبار، نور آفتابی را به شما تحویل می دهد. چراغ چمنی اونیکس در سه سایز 30، 50 و 80 سانتی متر تولید شده است.

چراغ چمنی تارا

یکی دیگه از مدل های پرفروش چراغ چمنی در فروشگاه یاسام الکتریک چراغ چمنی تارا از برند شب تاب است، این محصول مثل مدل های قبلی در سه ارتفاع 35، 60 و 80 سانتی متر تولید و عرضه می شود، جنس بدنه چراغ تارا مثل سایر محصولات شب تاب از آلومینیوم بوده که به روش دایکاست تولید شده است، به همین دلیل ازمقاومت خوبی برای استفاده در محیط های باز مثل حیاط و ویلا برخوردار است؛ منبع نوری چراغ تارا از نوع LED و در بازه 12 تا حداگثر 18 وات و نوع لامپ آن پایه E27 می باشد، درجه حفاظت چراغ تارا IP55 بوده که در برابر روطوبت و گرد غبار مناسب به نظر می رسد.

چراغ چمنی ونوس

محصول آخر این مقاله چراغ چمنی مدل ونوس از برند شعاع می باشد، این چراغ نیز مانند گزینه های قبلی در سه سایز عرضه می شود، چراغ ونوس از طراحی مینیمالی برخوردار است، بدنه این چراغ از نوع آلومینیوم بوده و درجه حفاظتی آن IP54 و سرپیچ مورد استفاده در آن E27 می باشد با توجه به نیاز مشتری و میزان روشنایی مورد نیاز می توانید لامپ مناسب رو در داخل این چراغ نصب کنید. توان مصرفی چراغ اونیکس 9 وات بوده که در نوع خود کم مصرف به شمار می رود. و می توانید در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری تیره آن را سفارش دهید.

سخن آخر

علاوه بر 4 مدل معرفی شده در بالا شما می توانید با مراجعه به وب یاسام الکتریک بخش چراغ چمنی تنوع بی نظری از انواع چراغ های محوطه را مشاهده و با توجه نوع طراحی محوطه مدل مناسب را با بهترین قیمت و گارانتی انتخاب کنید.