چراغ محوطه

چراغ پارکی شب تاب مدل شونیز - تک شاخه آرکا سرازیر - پایه سرو

از {{model.count}}

Shabtab Shoniz Light

تعداد
نوع
4,789,000
4,310,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ویژگی‌های چراغ شونیز: بدنه محکم از جنس آلومینیوم دایکست حباب نیمه شفاف PMMA مقاوم در برابر UV دارای سرپیچ استاندارد سرامیکی پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک (مقاوم در برابر UV) آب بندی مناسب در فضای بیرون سهولت در نصب و نگهداری بازدهی عالی نور

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

پست، تیپاکس، باربری به تمام کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
تضمین قیمت

تضمین قیمت

تضمین بهترین قیمت

اگر طرفدار فضاهای سنتی شرق دور هستید و دوست دارید دیزاینی خاص برای ویلا یا باغ خود داشته باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از چراغ شونیز برای روشنایی محیط مورد نظرتان است. چراغ شونیز یکی از محصولات خاص صنایع روشنایی شب‌تاب است که استفاده از آن می‌تواند با ظاهر متفاوتی که دارد، زینت‌بخش فضای شما باشد. استفاده از آکسسوارهای خاص که هویتی ویژه دارند معمولا روحی تازه و جلوه‌گر به محیط می‌دهد. چراغ شونیز نیز مانند یک جنگ‌جوی با اقتدار حسی از قرار گرفت در سنت فضایی آسیایی را به ویلای شما هدیه می‌کند و به همین دلیل می‌تواند برای چیدمان فضایی که در اختیار دارید، بسیار الهام‌بخش باشد. انتخاب‌های خاص همیشه در ابتدا یک ریسک به نظر می‌رسند اما به راحتی می‌توانند ارزش افزوده‌ی شما در طراحی باشند.

این چراغ محوطه‌ای را می‌توانید در رنگ‌های مشکی، سفید، برنز و یا مسی تهیه کنید و جانی نو به باغ یا ویلایتان ببخشید. همچنین باید بدانید این چراغ از وضعیت کیفی شایسته‌ی توجهی نیز برخوردار است. کلاهک بالایی چراغ که انگار کلاهخود یک جنگ‌جوی شرقی است، از بدنه‌ی آن در برابر تغییرات آب و هوایی، گرد و غبار، حشرات ریز و ... محافظت می‌کند و حباب مات آن، قابلیت پخش نور خوبی را مژده می‌دهد. چراغ شونیز مانند دیگر محصولات شب‌تاب، از مقاومت قابل توجهی برخوردار است و محصولی بادوام به حساب می‌آید.

تولید کننده
صنایع روشنایی شب تاب
جنس
آلومینیوم دایکست
نوع رنگ
پودری الكترواستاتیک
رنگ بدنه
مشکی، سفید
حباب
PMMA
رنگ حباب
نیمه شفاف
پیچ
استیل
منبع لامپ
E27
نوع لامپ
لامپ ال ای دی حداکثر 12 وات / لامپ فیلامنت حداکثر 8 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت / 50 هرتز
درجه حفاظت
44
پایه
سرو
شاخه
آرکا
ارتفاع
230 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...