چراغ محوطه

چراغ پارکی شب تاب مدل روشا - دو شاخه کلاسیک سربالا - پایه سرو

از {{model.count}}

Shabtab Rosha Light

تعداد
نوع
6,136,000
5,522,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ویژگی‌های چراغ روشا: حباب نیمه شفاف PMMA مقاوم در برابر UV دارای سرپیچ استاندارد سرامیکی پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک (مقاوم در برابر UV) دارای بدنه محکم و بادوام از جنس آلومینیوم دایکست کارکرد مناسب چراغ در محیط مرطوب، آلوده و پرگرد و غبار سهولت در نصب و نگهداری بازدهی عالی نور

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

پست، تیپاکس، باربری به تمام کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
تضمین قیمت

تضمین قیمت

تضمین بهترین قیمت

اگر برای فضایی به دنبال روشنایی می‌گردید که پوشیده از گیاهان سبز است و گل‌های رنگارنگ در آن خانه دارند، چراغ روشا هماهنگ‌ترین انتخاب ممکن برای شما است. طراحی این محصول با پیچ و تاب‌هایی که دارد و پیچیدگی‌هایی که ایجاد می‌کند تا حدی یادآور نظم منحصر به فرد طبیعت بکر و وحشی است. از همین رو هم هست که قرار گرفتن این نوع چراغ در محوطه‌ی باغ یا باغچه‌ی شما می‌تواند جلوه‌ای کم‌نظیر به آن بدهد.

چراغ روشا مانند گل‌ها و گیاهان می‌تواند عاملی برای ایجاد شادابی و زیبایی در محیط‌هایی غیر از باغ و ویلا، مشابه محل کار شما نیز باشد. این چراغ با تزئینات و نقوشی که در بدنه‌ی خود دارد ماند یک آکسسوار زیبنده و گرانبها می‌تواند تاثیری قابل توجه در زیبایی یک محیط رسمی داشته باشد و خشکی آن را با جلوه‌ی خود تا حدی کمتر کند. همچنین همین خصوصیات این چراغ است که وجهی شرقی، ایرانی به آن می‌دهد و آن را با سلیقه‌ی این منطقه سازگار می‌سازد.

کشیدگی و فرمیک بودن حباب مات این چراغ از دیگر ویژگی‌های یکتای آن است که در برخورد اول نگاه‌ها را به خود مجذوب می‌کند. باتوجه به تنوع در انتخاب و انعطاف مجموعه صنایع روشنایی شب‌تاب، شما می‌توانید از این محصول به عنوان چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ سردری و یا چراغ آویز تهیه کنید. همچنین خوب است بدانید چراغ روشا به جز رنگ‌های کلاسیک مشکی و سفید، در رنگ‌های مسی و برنز نیز تولید شده و قابل فروش است.

تولید کننده
صنایع روشنایی شب تاب
جنس
آلومینیوم دایکست
نوع رنگ
پودری الكترواستاتیک
رنگ بدنه
مشکی، سفید، مسی، برنز
حباب
PMMA
رنگ حباب
نیمه شفاف
پیچ
استیل
منبع لامپ
E27
نوع لامپ
لامپ ال ای دی حداکثر 15 وات / لامپ کم مصرف (فلورسنت فشرده) حداکثر 23 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت / 50 هرتز
درجه حفاظت
44
پایه
سرو
ارتفاع
273 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...