چراغ محوطه

چراغ پارکی شب تاب مدل انگلیسی - دو شاخه رز سربالا - پایه صنوبر

از {{model.count}}

Shabtab English Light

تعداد
نوع
10,791,000
9,712,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ویژگی‌های چراغ انگلیسی: بدنه محکم و بادوام از جنس آلومینیوم  دارای سرپیچ استاندارد سرامیکی  آب بندی مناسب در فضای بیرون  رنگ پودری الکترواستاتیک (مقاوم در برابر UV)  سهولت در نصب و نگهداری  بازدهی مناسب نور

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

پست، تیپاکس، باربری به تمام کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
تضمین قیمت

تضمین قیمت

تضمین بهترین قیمت

چراغ انگلیسی یکی از چراغ های زیبای شب تاب است که ترکیب چشم نوازی از سادگی و ظرافت را در کنار کیفیت بالا برای شما عزیزان به ارمغان آورده است. شب های زیبایی پاییزی را تصور کنید که با عزیزان تان در محوطه ی باغ زیبایتان قدم می زنید و از عطر گل ها و روشنایی چشم نواز چراغ انگلیسی در هر گوشه ی باغ لذت می برید. البته این جذابیت فقط منحصر به شب نیست. چراغ انگلیسی در طول روز هم به جذابیت فضای مقابل عمارت و ویلای شما می افزاید و یکی از عناصر مهم تزئینی در فضای باز محسوب می شود.

چراغ شب تاب مدل انگلیسی از جمله چراغ های پارکی مدرنی است که در قالب کالکشن بی نظیری از چراغ پارکی دوشاخه و تک شاخه، چراغ دیواری تک شاخه، چراغ سرلوله و چراغ آویز بالکن عرضه شده تا جلوه ای منحصر به فرد به فضای باغ، ویلا، حیاط و تراس شما بدهد. این چراغ با شاخه های باتیس، سپیدار، رزو با پایه ی صنوبر، نارون و کاج ترکیب می شود. چراغ شب تاب مدل انگلیسی مانند سایر محصولات چشم نواز صنایع روشنایی شب تاب، از فلز آلومینیوم دایکست ساخته شده است که علاوه بر سبکی، مقاومت زیادی در مقابل ضربه و خراشیدگی دارد. 

چراغ محوطه ای انگلیسی شب تاب در چهار رنگ جذاب مشکی، سفید، مسی و برنز تولید شده و در صورت انتخاب رنگ مناسب به راحتی با سایر المان های تزیینی نصب شده در حیاط، باغ و بالکن تان هماهنگ خواهد شد. رنگ بدنه ی چراغ ها تماما از جنس رنگ پودری الکترواستاتیک بوده که همین مورد گویای کیفیت بالای این چراغ در مقایسه با سایر چراغ های حیاطی است.

حباب چراغ انگلیسی از جنس شیشه ی مات و از بهترین متریال موجود در بازار تولید شده است. اگر به دنبال چراغ باغی با کیفیت بالا و طراحی خاص برای زیباترکردن باغ و فضای باز ویلایتان هستید، حتما چراغ شب تاب مدل انگلیسی را انتخاب کنید. شما می توانید برای سفارش و دریافت آخرین قیمت چراغ انگلیسی با نمایندگان فروش شب تاب در تهران یا سایر شهرها  تماس حاصل فرمایید.

تولید کننده
صنایع روشنایی شب تاب
جنس
آلومینیوم
نوع رنگ
رنگ پودری الكترواستاتیک
رنگ بدنه
مشکی، مسی، برنز
حباب
شیشه
رنگ حباب
مات
پیچ
استیل
منبع لامپ
E27
نوع لامپ
لامپ ال ای دی حداکثر 30 وات / لامپ کم مصرف (فلورسنت فشرده) حداکثر 40 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت / 50 هرتز
درجه حفاظت
44
رنگ
برنز، مشکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...