چراغ محوطه

چراغ پارکی شب تاب مدل آروین - تک شاخه باتیس سرازیر - پایه نارون

از {{model.count}}

Shabtab Arvin Light

تعداد
نوع
11,803,000
10,623,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چراغ آروین یکی از ظریف‌ترین و جزئی‌ترین نقوش را در بین چراغ‌های مجموعه روشنایی شب تاب دارد. ویژگی‌های چراغ آروین: حباب PMMA مقاوم در برابر UV بدنه محکم از جنس آلومینیوم دایکست دارای سرپیچ استاندارد سرامیکی رنگ پودری الکترواستاتیک (مقاوم در برابر UV) کارکرد مناسب چراغ در محیط مرطوب، آلوده و پرگرد و غبار سهولت در نصب و نگهداری بازدهی مناسب نور

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

پست، تیپاکس، باربری به تمام کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
تضمین قیمت

تضمین قیمت

تضمین بهترین قیمت

اگر طرفدار این هستید که هویت و روح سرزمینی که در آن زندگی می‌کنید، در وسایل و آکسسواری که برای محیط زندگیتان تهیه می‌کنید دیده شود، باید بدانید چراغ آروین می‌تواند متناسب با سلیقه‌ی شما باشد. خطوط پیچان و منظمی که در طراحی بدنه‌ی این محصول استفاده شده، از طرفی یادآور نقش و نگاره‌های اسلیمی هنر اصیل ایرانی و ظرافت دست هنرمندان چیره‌دست این مرز و بوم است و هم از طرفی دیگر با تکرار و سیالیتی که دارد، روحی شرقی و آسیایی را به چشمان مخاطب خود هدیه می‌کند. بنابراین چراغ محوطه‌ای آروین مناسب فضاهایی خواهد بود که به نوعی با فرهنگ‌ها و رسومات سر و کار دارند یا می‌خواهند تداعی‌گر اتمسفری خاص باشند.

چراغ آروین یکی از ظریف‌ترین و جزئی‌ترین نقوش را در بین چراغ‌های مجموعه روشنایی شب تاب دارد. همچنین خوب است بدانید جنس بدنه‌ی آن آلومینیوم است و به شیوه‌ی ریخته‌گری دایکست تهیه می‌شود؛ شیوه‌ای که با استفاده از آن قطعات و فرم‌های طریف به دست می‌آیند. شیب‌دار بودن سطح این چراغ محوطه‌ای، آب باران و برف را به راحتی دفع می‌کند و آن را در برابر تغییرات جوی و مخاطرات طبیعی حفظ می‌کند. شما می‌توانید چراغ آروین را برای ویلا، باغ یا محوطه‌ی دفتر کاری خود در انواع چراغ آویز، چراغ سردری، چراغ پارکی و چراغ چمنی تهیه کنید. همچنین می‌توانید متناسب با دیزاین فضایی که در اختیار دارید، علاوه بر رنگ‌های سفید و مشکی، از این محصول در رنگ‌های برنز یا مسی نیز خریداری کنید.

تولید کننده
صنایع روشنایی شب تاب
جنس
آلومینیوم دایکست
نوع رنگ
پودری الكترواستاتیک
رنگ بدنه
مشکی، سفید، برنز
حباب
PMMA
رنگ حباب
نیمه شفاف
پیچ
استیل
منبع لامپ
E27
نوع لامپ
لامپ ال ای دی حداکثر 30 وات / لامپ کم مصرف (فلورسنت فشرده) حداکثر 40 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت / 50 هرتز
درجه حفاظت
54
پایه
نارون
ارتفاع
240 سانتی متر
شاخه
باتیس سرازیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...