چراغ محوطه

چراغ آویز شعاع مدل کلاسیک

از {{model.count}}

SHOA Classic Light

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
1,155,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چراغ آویز شعاع مدل کلاسیک با کد SH-4505: بدنه این چراغ از جنس آلومینیوم و جنس دیفیوزر این چراغ از پلی کربنات آنتی uv و مقاومت بسیار بالایی در برابر نورخورشید دارد و نوع سرپیچی که در این چراغ نصب شده است E27می باشد و با توجه به مقدار نور مورد نیاز میتوان لامپ مناسب را در داخل این چراغ نصب کرد و این چراغ بیشتر برای فضاهای کلاسیک مناسب می باشد.و رنگ بدنه این چراغ در دو مدل سفید و مشکی قابل سفارش می باشد.

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

پست، تیپاکس، باربری به تمام کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
تضمین قیمت

تضمین قیمت

تضمین بهترین قیمت

چراغ آویز شعاع مدل کلاسیک کد SH-4505 با طراحی زیبا و بدنه بسیار مقاوم و جنس بدنه این چراغ از جنس آلومینیوم و جنس دیفیوزر این چراغ از پلی کربنات آنتی uv و مقاومت بسیاربالایی در برابر نورخورشید دارد و یکی از مزایای این چراغ این است که در طول دراز مدت تغییر رنگ نمیدهد و دیگر مزایای این چراغ میتواند عدم خیرگی چراغ باشد و این باعث می شود که آرامش بصری اون فضایی که داریم از این چراغ استفاده میکنیم حفظ شود و ازآنجایی که نور میتواند بعنوان یک عنصر طراحی فضاهای بیرون و داخل باشد و این مدل محصول شرکت شعاع میتواند یک انتخاب مناسب برای فضاهایی که نیاز داریم از این مدل چراغها  استفاده کنیم باشد  و نوع سرپیچی که در این چراغ نصب شده است E27می باشد و با توجه به مقدار نور مورد نیاز میتوان لامپ مناسب را در داخل این چراغ نصب کرد. رنگ بدنه این چراغ در دو مدل سفید و مشکی قابل سفارش می باشد.

تولید کننده
گروه روشنایی شعاع
جنس
آلومینیوم - پلی کربنات
نوع رنگ
پودری الكترواستاتیک
رنگ بدنه
سفید ، مشکی ، خاکستری تیره
حباب
پلی کربنات
رنگ حباب
مات
منبع لامپ
LED
توان
9 وات
ولتاژ ورودی
230 ولت / 60 هرتز
درجه حفاظت
IPX3
دمای رنگ نور LED
آفتابی
بازدهی نوری
LED Lm/w 90
شارنوری
Lm 354
ارتفاع
82 سانتی متر (با احتساب زنجیر)
وزن
1750 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...