چراغ محوطه

چراغ سردری شب تاب مدل اطلس

از {{model.count}}

Shabtab Atlas Light

تعداد
نوع
772,000
696,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ویژگی‌های چراغ اطلس: آب بندی مناسب در فضای بیرونی حباب مقاوم در برابرUV دارای سرپیچ استاندارد سرامیکی استحکام و دوام مناسب بدنه بازدهی مناسب نور سهولت در نصب و نگهداری پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک ( مقاوم در برابرUV )

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

پست، تیپاکس، باربری به تمام کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
تضمین قیمت

تضمین قیمت

تضمین بهترین قیمت

کنار هم قرار گرفتن دو کیفیت زیبایی و کاربرد، معمولا توقع را در انتخاب محصول بالا می‌برد و انتخاب آن را سخت‌تر می‌کند، با این حال در چنین مواقعی یک انتخاب کلاسیک معمولا بهترین گزینه است. چراغ اطلس یکی از محصولات پرطرفدار برند روشنایی شب‌تاب است که با توجه به زیبایی کلاسیکی که در خود دارد در ابتدا نظرها را به خود جلب می‌کند و بعد از آن با ویژگی‌هایی که در خود دارد، به اطمینان‌بخش بودن این انتخاب می‌افزاید.

ظاهر آشنا، هویت و اصالت طراحی این محصول باعث شده، چراغی پرطرفدار برای انواع محوطه‌های خارجی باشد؛ از یک محوطه‌ی اداری گرفته تا یک ویلای لوکس و یا سردر ورودی یک ساختمان. نکته‌ای که چراغ اطلس را از طراحی‌های مشابه خاص‌تر می‌کند، وجود ظرایفی است که در پروسه خلق آن در محصول به کار رفته و به زیبایی‌اش افزوده است. همچنین باید بدانید در انتخاب این محصول به عنوان چراغ دیواری، می‌توانید از شاخه کلاسیک و یا فانتزی برحسب فضایی که دارید استفاده کنید.

دوام چراغ‌های محوطه‌ای یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های کیفیت آنهاست؛ شما می‌توانید از چراغ محوطه‌ای اطلس در مناطق مرطوب یا آلوده و همراه با گرد و غبار استفاده کنید. استحکام بدنه ومقاومت حباب در برابر UV از دیگر نقاط قوت این چراغ‌ها هستند.

تنوع رنگی چراغ اطلس به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت، آنچه در سر دارید را در فضای خود پیاده کنید و البته سهولت در نگهداری این چراغ، تجربه‌ای رضایت‌بخش از انتخاب یک چراغ محوطه‌ای را برای شما به همراه خواهد داشت.


تولید کننده
صنایع روشنایی شب تاب
جنس
آلومینیوم دایکست
نوع رنگ
پودری الكترواستاتیک
رنگ بدنه
مشکی، سفید
حباب
PMMA
رنگ حباب
شفاف
پیچ
استیل
منبع لامپ
E27
نوع لامپ
لامپ ال ای دی حداکثر 12 وات / لامپ فیلامنت حداکثر 8 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت / 50 هرتز
درجه حفاظت
54

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...